قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

روش رایگان برای افزایش سئو وب سایت

سئو (seo) یک استراتژی بازاریابی دوست داشتنی است ازاین‌رو رقابت در آن بسیار شدید است . منافع بشمار سئو (seo) در روبرو اشکالات کم شده است که شرکت ها و صاحبان سرمایه عموما از سئو (seo) کاربرد کنند .

یک باورداشت غلط در باره سئو (seo) این است که سئو (seo) گران است و کمپانی های بزرگ برای ان خرج می‌کنند. بله سئو (seo) می‌تواند برای تجارت‌های در سطح ملی و با رقابت تنگاتنگ گران باشد اما در کسب‌وکارهای متوسط هزینه توجیه‌پذیری دارد.

در واقع ده‌ها شیوه ساده وجود دارد که شما می‌توانید بدون هزینه سایت خود را در جستجوها قابل‌دسترسی کنید. در اینجا به هفده روش رایگان برای افزایش سئو وب سایت شما اشاره می‌کنیم:


1-از واژه ها کلیدی بهتری کاربرد کنید

سعی کنید از کلماتی کاربرد کنید که کمتر توسط دیگران به عنوان کلمه کلیدی کاربرد می‌شود. برای این پیشه می توانید از دو افزار Google Trends و Google’s Keyword Tool in AdWords استفاده کنید.


2-مطالب تکراری را حذف کنید

کنسول جستجوی گوگل معمولا مطالب تکراری را در سایت شما می یابد. برای درمان رتبه‌بندی سایت خود بهتر است از آوردن مطالب تکراری بپرهیزید.


3-رفع خطای 404

این خطابه معنی بن‌بست در جستجو است و هیچ‌کس بن‌بست را اخ ندارد. برای رفع این مشکل به کنسول جستجوی گوگل مراجعه کنید و از راهنمای 301 برای ترطرف کردن این مشکل سهم بگیرید. هفده شیوه افزایش بازدید پست های سایت و تارنما طراحی سایت 4-برای هر عنوان یک تگ منحصربه‌فرد بنویسید

هر صفحه باید تگ عنوان داشته باشدکه کمتر از 70 کاراکتر بوده و توصیف احسان از آن صفحه ارائه کند و از تگ‌های سایر موجود در سایت مجزا باشد.


5-برای هر صفحه یک روشنگری جامع بنویسید (meta description)

هر صفحه باید یک روشنگری 160 کاراکتری داشته باشد که استادانه تر صفحه را توصیف کند. این روشنگری گر چه ظاهرا در رتبه طراحی سایت شما تاثیر ندارد ولی نرخ کلیک سایت شما را بالابرده و این طریق سایت شما بهتر رتبه‌بندی مس شود. کوشش کنید توصیفات شما کم و منحصربه‌فرد باشد.


6-ساختار URL خویش را به طور کامل پاک‌کنید

URL شما باید نماینده‌ای از متن شما باشد مثل عنوان صفحه. در URL از واژه ها تصادفی و اعداد بهره‌گیری نکنید.


7-وبلاگ خود را مرتبا به‌روز کنید

Google به‌تازگی از الگوریتمی استفاده می‌کند مطالب به‌روز شده را اغلب می‌پسندد پس کوشش کنید مرتبا تارنگار خود را به‌روز کنید.


8-از رتبه‌بندی‌های H1، H2 و H3 در سرتیتر ها بهره‌گیری کنید

مطالب شما باید به طور بخردانه به زیر بخش‌هایی دسته شوند. این فرمایش به google کمک می‌کند لغایت محتوای شما را بهتر سازماندهی کند.


9-اضافه کردن لینک های داخلی

صفحات مرتبط در طراحی سایت خود را به یکدیگر لینک کنید. این کار به گوگل کمک می‌کند الی وابستگی بین صفحات سایت شما را بهتر دریابد. اگر سایت شما بر روی وردپرس پیمان دارد، پلاگین هایی هستی دارد که به‌طور خودکار این شغل را برای شما انجام می‌دهند . مثلا سئو (seo) Auto links.


10-تصاویر را بهینه سازی کنید

به تصاویر عنوان پسندیده بدهید. از Alt تگ‌های توصیفی استفاده و فرمت مناسبی برای آنها بهره‌گیری کنید.


هفده روش مجانی برای افزایش سئو وب سایت طراحی سایت

11-از منابع خارجی معتبر استفاده کنید

گوگل به لینک‌های شما به مراجع معتبر اهمیت می‌دهد. برای موثق و قابل اعتماد بودن مطالب در سایت خویش از مراجع معتبر و دقیق که مورد اعتماد گوگل و همچنین خوانندگان هستند استفاده کنید.

حمایت از استارت آپ‌ها در دستور کار بانک‌ها

رسانه کلیک – مسعود کرباسیان در مجمع بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه ‏ای و تخصصی است که انتظار می‏ رود در رونق بخش صنعت، معدن و تجارت اقدامات مهمی را به انجام برساند. البته برای رونق این بخش‏ ها نباید بانک صنعت و معدن تنها باشد بلکه صندوق ضمانت صادرات، بانک توسعه صادرات و مدیریت صنعتی هم باید حمایت و کمک‏ هایشان را دریغ نکنند.

وی افزود: در ابتدا قرار بود بانک توسعه تعاون حمایت‏ های لازم را در بحث صنایع کوچک و متوسط داشته باشد و باید این موضوع در زمان مشخص مورد بررسی قرار گیرد، از طرفی بانک ایران و اروپا با توجه به شرایط پسابرجام می ‏تواند به عنوان یک بانک قدرتمند عمل کند.

کرباسیان ادامه داد: در بحث فاینانس نیز که حدود ۳۰ میلیارد دلار است بیشتر به دو بخش طرح ‏های صنعتی و آب پرداخته شده که اگر بتوانید بخش خصوصی را نیز در بحث فاینانس مشارکت دهید، آن‏ها نیز می ‏توانند در جهت رونق صنعت کمک کننده باشند و بسیار مطلوب است.

وی در خصوص نوسازی صنایع عنوان داشت: در رشد ۸ درصدی سالیانه برنامه ششم ۷.۲ درصد آن بحث افزایش بهره‏ وری است بدین معنی که نیاز به نقدینگی، نوسازی، پُرکردن ظرفیت‏ های خالی و استفاده از زمینه‏ های صادراتی احساس می‏ شود که باید در برنامه ‏های راهبردی لحاظ شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: موضوع شرکت‏ های دانش ‏بنیان از موارد مهمی است اما متاسفانه فضای این بخش در سیستم بانکی کشور خالی است و باید حمایت‏ های لازم از دانش ‏بنیان ‏ها و استارت ‏آپ ‏ها صورت گیرد.

وی گفت: در زمینه معادن باید سیاست ‏های وزارت صنعت را دنبال کنیم. در وزارت نفت بخش ‏های اکتشاف، بهره ‏برداری و نگهداری تجمیع شدند و اقدام پسندیده ‏ای بود، اگر امکان این اقدام در بخش معادن هم وجود داشته باشد، خالی از لطف نیست.

اپل استارت آپ فعال در زمینه هدست های واقعیت افزوده را تصاحب کرد

رسانه کلیک – اپل اقدام به تصاحب یک استارت آپ فعال در زمینه هدست های واقعیت افزوده به ارزش 30 میلیون دلار کرده است. این استارت آپ به احتمال زیاد قرار است در زمینه ساخت هدست های واقعیت افزوده تحت عنوان اپل گلس با غول کوپرتینو همکاری کند.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت TechCrunch، اپل یک استارت آپ کانادایی فعال در زمینه تولید هدست های واقعیت افزوده را تصاحب کرده است. این کمپانی نوپا که Vrvana نام دارد، مقر اصلی آن در شهر مونترال است و تا به امروز یک محصول با عنوان هدست واقعیت افزوده توتم (Totem) را تولید کرده است.

وبگاه کرانچ همچنین تاکید دارد که Vrvana در تولید انبوه و عرضه هدست توتم با مشکلات متعددی روبرو شده است و در نهایت تصمیم به فروش امتیاز کاری خود به شرکت بزرگ کوپرتینو گرفته است.

خبر تصاحب این استارت آپ در حالی مطرح شده که هنوز هیچ یک از منابع رسمی اپل و همچنین Vrvana هیچ گونه اطلاعاتی در مورد نوع همکاری این دو شرکت ارائه نداده اند. با این حال مسئله کاملا شفاف این است که اپل با تصاحب این کمپانی نوپا تصمیم دارد تا تجربه واقعیت افزوده در محصولات سخت افزاری خود را گسترش دهد.

حدود دو هفته پیش نیز اخبار و اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای آزمایش نسخه‌های ابتدایی از عینک‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده منتشر شده بود. این شایعات تاکید داشتند که اپل احتمالا در ماه‌های پایانی 2019 و شاید ماه‌های ابتدایی 2020 از یک عینک واقعیت افزوده با نام احتمالی اپل گلس (Apple Glass) رونمایی خواهد کرد.

شایعات پیشین همچنین تاکید می‌کردند اپل در حال توسعه یک نسخه خاص از سیستم عامل همراه iOS با عنوان rOS برای عینک واقعیت افزوده خود است که از همین حالا تیم توسعه این سیستم عامل کار خود را شروع کرده‌اند.

اپل از سال 2014 علاقه زیادی به حوزه واقعیت افزوده نشان داده است. بر همین اساس، تیم کوک بارها طی سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود در سه سال گذشته از ارتباط تنگاتنگ محصولات سخت افزاری و نرم افزاری این شرکت با فناوری مذکور سخن به میان آورده است.

این در حالی است که تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی اپل در اوایل ماه میلادی جاری در مصاحبه خود اعلام کرده بود که این شرکت هنوز راه‌های صحیحی را برای تولید با کیفیت یک محصول سخت افزاری برای واقعیت افزوده پیدا نکرده است. این مسئله باعث شده بود تا بسیاری حتی پیش بینی تصاحب یک استارت آپ فعال در زمینه هدست های واقعیت افزوده را مطرح نکنند.

عرضه بستر نرم افزاری ARKit در iOS 11 و همچنین تجهیز پرچمدار آیفون 10 به دوربین تشخیص عمق از طریق لیزر از مهم‌ترین نتایج علاقه اپل به واقعیت افزوده است و حالا تصاحب 30 میلیون دلاری استارت آپ هدست‌های واقعیت افزوده توسط اپل می‌تواند یک مهر تایید برای تلاش شرکت بزرگ کوپرتینو برای تولید اپل گلس باشد.

چطور مانند ایلان ماسک کارآفرینی خلاق شویم؟

رسانه کلیک – رسیدن به موفقیت، آرزوی هر کارآفرین محسوب می‌شود. در این مقاله دیدگاه ایلان ماسک در مورد کارآفرین موفق را بررسی می‌کنیم.

نام ایلان ماسک همیشه به عنوان یک کارآفرین موفق ، متفکر و خلاق مطرح بوده است، او همیشه راه‌های پرسودی را برای تجارت خود پیدا کرده است. ایلان ماسک مهندس، مخترع و تاجر مشهور در صنایع پیشرفته آمریکایی است. او بنیان‌گذار شرکت‌هایی همچون تسلا موتورز، پی‌پال و اسپیس‌اکس است و همواره کارها و ایده‌های خلاقانه او در دنیای فناوری خبرساز هستند. وی به عنوان دومین کارآفرین موفق در سیلیکون ولی موفق به ایجاد سه شرکت با ارزشی بیش از ۱ میلیارد دلار شد. از ایلان ماسک به عنوان یکی از ده شخصیت تأثیرگذار جهان یاد می کنند.

به کمک این مقاله، به کارآفرینی موفق مانند ایلان ماسک تبدیل می‌شوید. در ادامه شش روش کار این سرمایه‌دار موفق دنیای فناوری را مرور می‌کنیم.

۱- کارآفرین موفق سؤال می پرسد

در زمان مواجه با مسائل و مشکلات، به سرعت به دنبال پاسخ های کلیشه‌ای و راه حل های فوری نروید. به جای این کار، کمی متفاوت به مسئله پیش آمده نگاه کنید و ابعاد مختلف آن را (ترجیحا از روش هایی که تاکنون انجام نشده است) بررسی کنید.

به عنوان مثال، در هنگام ساخت کامیون تسلا، ماسک از روشی به نام “اصول اولیه تفکر”، استفاده کرد. در این روش مسائل پایه بدون داشتن پیش ذهن بررسی می شوند. این روش به او کمک کرد تا بر مهمترین جنبه های یک کامیون خوب تمرکز کند. درواقع ایلان ماسک به دنبال کامیونی برای رقابت نبود، بلکه او بهترین کامیون ساخته شده توسط بشر را می‌خواست.

به تفاوت بین این دو سؤال نگاه کنید:

  • چگونه می توانم در کامیون ها بهبود ایجاد کنم؟
  • اجزای ضروری یک کامیون خوب چیست؟

ایلان ماسک به سوال دوم فکر می کند، این نگاه به او اجازه می دهد تا از یک تخته سنگ استفاده و چیزی جدید ایجاد کند. پس خلاقیت را فراموش نکنید. این اولین نکته برای کارآفرین موفق شدن است.

۲- جمع آوری مستندات زیاد در مورد هر مسئله

مرحله دوم، یک فرضیه در حال توسعه نیست؛ شاید بتوان گفت که عنوان دقیق این مرحله تحقیق است. برای دانشمندان تحقیق می تواند به معنای انجام یک آزمایش باشد، اما برای یک کارآفرین، این مرحله به معنای مصاحبه با کارشناسان، بررسی دقیق کارهای صورت گرفته یا حتی کار عملی در یک حیطه خاص است.

این مرحله اغلب به این معنی است که باید آستین‌ها را بالا بزنید و کار کنید. اشتراوس خبرنگار مجله Rolling Stone، داستانی را از ایلان ماسک نقل می کند که درباره زمانی است که وی قصد راه اندازی پروژه تونل زیرزمینی شرکت «بورینگ» را داشت. ایلان ماسک کار حفر تونل را از پارکینگ شرکت فضایی اسپیس‌ایکس آغاز کرد تا دقیقاً درک کند که حفر کردن تونل مد نظرش چه مقدار زمان می برد. سپس این پروژه بزرگ را طراحی کرد.

ایلان ماسک با اجرای این پروژه قصد دارد ترافیک سنگین لس‌آنجلس را با ایجاد 30 لایه تونل زیرزمینی در زیر این شهر از بین ببرد. درون این تونل‌ها، خودروها روی اسکیت الکتریکی جابه‌جا می‌شوند.

۳- تهیه فرضیه و راهکار بر اساس شواهد

سعی کنید براساس هر کدام از مستندات و شواهدی که در مرحله قبل به دست آوردید یک فرضیه بنویسید. از سوی دیگر، شما باید در مورد راه های خلاقانه دیگری که می توانند شما را به هدف برسانند هم فرضیه هایی را بنویسید (راه هایی که ممکن است درست باشند، اما شواهد و مستنداتی از آنها در دست نیست)، چرا که در غیر این صورت شما ممکن است دوباره به عادات قدیمی و روتین سقوط کنید.

۴- نتیجه و جمع بندی 

با توجه به روش های ایلان ماسک  اکنون وقت آن است که فرضیه های خود را تحلیل و از آنها نتیجه گیری کنید. این نتیجه ها باید با استدلال منطقی رسیدن به هدف خاص را تعیین کنند. باید از خود بپرسید که این فرضیه ها تا چه حد درست هستند و تا چه حد می توانند شما را به نتیجه دلخواهتان برسانند؟

در واقع برای اینکه یک کارآفرین موفق باشید باید ببینید چقدر مطمئن هستید که فرضیه هایی که در مرحله قبل نوشتید درست و کارا هستند به آنها از یک تا صد امتیاز دهید.

۵- تلاش برای رد کردن نتیجه گیری های انجام شده

در این مرحله وقت آن رسیده است که از مشورت افراد متخصص دیگر استفاده کنید و از آنها بخواهید که سعی کنند نتیجه گیری و راهی که شما پیدا کرده اید را با استدلال های منطقی رد کنند.

حتی اگر شما شواهد کافی برای احساس موفقیت در نتیجه گیری خود داشته باشید، باید به دنبال مشاوره با دیگران بروید. در غیر این صورت، شما می توانید به دام “تعصب به تائید خود” بیفتید. (بسیاری از ما همیشه به دنبال شواهدی هستیم که ثابت می کند حق با ما است و از شواهدی که می تواند ثابت کند که ما اشتباه کردیم چشم پوشی می کنیم).

شما همیشه به مسائل از دیدگاه خاص خود نگاه می کنید؛ اضافه کردن نگاه های جدید می تواند کمک کند تا در مورد هر مسئله و فرضیه ای که برای آن ارائه کرده اید، ایرادات و نکاتی که از دید شما پنهان مانده مشخص شود.

۶- اگر کسی نتوانست فرضیه ها و نتیجه گیری های شما را به صورت منطقی رد کند، پس احتمالا راه را درست رفته اید

یادتان باشد که احتمالاً راه را درست رفته اید نه مطمئناً. یک نکته مهم را به یاد داشته باشید راهکارهای جدید همیشه وجود دارند و حتی می توان نظریه ها و روش هایی که به مدت طولانی در جهان مورد استفاده بوده است را رد کرد؛ بنابراین، پای خود را همیشه جای پای گذشتگان و یا تفکر ها و روش های جاری نگذارید چراکه همیشه روش های موفقیت در طول زمان تغییر می کند.


هکرها به ۳۰ میلیون دلار از توکن های Tether دستبرد زدند!

رسانه کلیک –  استارت آپ Tether که در زمینه مبادلات پول دیجیتالی بر پایه ارزهای رایج فعالیت دارد، چندی پیش اعلام کرد که قریب به ۳۰ میلیون دلار از توکن های این شرکت از سوی هکرها ربوده شده است.

اگرچه پول مجازی ممکن است یک نوع آینده مالی مفید محسوب شود اما چالش هایی نیز با خود به همراه دارد. این پول که چند سالی است در دنیا رواج پیدا کرده، استفاده از آن می تواند در کنار مزایایی که دارد بسیار مخاطره آمیز باشد.

اوایل سال جاری بود که خبرهایی در مورد یک باگ برنامه نویسی که 280 میلیون دلار سپرده مالکان پول مجازی یا دیجیتال را برای مدتی متوقف کرده بود منتشر شد که بسیار عجیب بود و به گفته کارشناسان اقتصادی یکی از جنبه های خطرناک استفاده از پول مجازی محسوب می شود.

دیری از این خبر نمی گذرد که شنیده شده این بار 31 میلیون دلار  از پول مجازی به سرقت رفته که با شنیدن این خبر مطمئنا اعتمادها از این سیستم پولی سلب خواهد شد.

Tether یک استارت آپ ارائه دهنده ارز رمزنگاری شده است که توکن های دیجیتالی آن با دلار معامله می شود. هدف این استارت آپ این است که همچون یک نماینده برای دلار آمریکا که به راحتی می تواند بین پول های مجازی مانند Poloniex، Bitfinex و موارد دیگر مبادله شود، عمل کند.

این شرکت ادعا می کند که سیستمش هک شده و هکرها در آن دست به سرقت پول مجازی به ارزش بیش از 29 میلیون دلار زده‌اند. طبق اعلام Tether، این اقدام مخرب توسط یک مهاجم خارجی با انتشار پستی در وب سایتش که اکنون پاک شده به انجام رسید.

استارت آپ Tether قول داده به سرعت به این اقدام واکنش نشان دهد و در حال تلاش برای بازیابی توکن های خود است و اجازه نمی دهد هیچ توکنی که به سرقت رفته به پول تبدیل شود.

منبع: ubergizmo