قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انواع هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

هدایای تبلیغاتی یک تصویر اولیه و پایدار از خدمات شما بر ذهن کاربران ایجاد می‌کند و اثری ماندگار نسبت به دیگر روشهای تبلیغات خواهد داشت. بسیاری از شرکت ها پیش از ارائه خدمات خویش نمونه ای از محصولشان را به صورت رایگان به مشتریان عرضه می‌کنند. همه افراد دریافت هدیه را برادر دارند و به همین علت برای یکبار هم که شده از آن کاربرد می‌کنند و اگر از محصول خوشنود باشند نسبت به خرید تعبیه مجدد آن اقدام می‌کنند. ما می دانیم که مشتریان اعلان های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خویش نگه نمی‌دارند اما هدیه تبلیغاتی مثل یک جاکلیدی کوچک یا پیکان مموری… که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده می تواند در تمام طول سنه  در اختیارشان قرار گیرد. به راستی به کمک هدایای تبلیغاتی  می‌توان با مخاطبان و مشتریان خفته بستگی داشت و با هزینه ای اندک در جذب کارساز مشتری قدم برداشت. هدایای تبلیغاتی برند شما را ایجاد کرده و خدمات شما را به نمایش می‌گذارد. به راستی یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند سفیرا برند و خدمات شما در دستان مشتریان و کاربرانتان باشد و توانایی های شما را در ذهن کاربران ماندگار کند.   

انواع هدیه تبلیغاتی

خودکار، روان نویس و جاسوئیچی تبلیغاتی: این دو گونه از ارزانترین و کهنه ترین هدایای تبلیغاتی هستند که تا مدتی در دست مشتری باقی می ماند و بعد از آن بعید انداخته می شود. بیشینه موعد استفاده از آن یکسال می باشد اما برای تبلیغات کوتاه مدت، تبلیغ در نمایشگاه ها و تحویل به عموم  بسیار مناسب است و می نا بصورت گسترده فرآوری سپریدن داد.

نمونه ی جاسوئیچی تبلیغاتی MDF را در اینجا مشاهده کنید:

لیوان، کیف دستی، زمان و ساعت: هدایای تبلیغاتی مناسب فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که اغلب به مشتریان مقاوم تقدیم می شود. این مشتریان که قبلاً هم از شما خرید کردند، شما را با این هدایا به یاد خواهند داشت. بیشینه سررسید کاربرد ی این هدایا سه سال است.

هدیه تبلیغاتی تندیس و کیف: پسندیده سرنوشت و تشکر و کنگره ها و جشنواره ها می باشد.

هدیه تبلیغاتی پیکان مموری: فلش مموری در دو نوع معمولی و سفارشی جهت هدیه یه مشتریان می باشد. پیکان های معمولی مانند کل ی پیکان مموری های موجود در بازار است که اطلاعات کمپانی روی آن حک می شود و پیکان مموری سفارشی در قالب های خاص به شکل لوگوی شما قابل جاسازی است. مثال ی فلش های سفارشی را در اینجا تماشا نمایید.

عمر به کارگیری این هدایا طولانی مدت است و هدیه ای ماندگار خواهد ماند به شرطیکه با کیفیت و حافظه ی خوب باشد و نه همانند فلش مموری های سفارشی که شرکت ها تنها برای کلاس کاری فرآوری می کنند و برایشان مهم نیست که مشتری یک روز استفاده می کند یا یک ماه!

ساعت و ست های چرمی و فلزی: از سری هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که کارخانه ها و شرکت های بین المللی برای مدیران شرکت های همکار خود در تعداد محدود تولید می کنند.

هدیه تبلیغاتی مالتی مدیا: کلیپ ها و سی دی های مالتی مدیا جهت شناسایی خدمات یک شرکت، فروشگاه و کارخانه تعبیه می شود و معمولاً در نمایشگاه ها به عموم  تحویل داده می شود

هدایای تبلیغاتی خاص: هدایای تبلیغاتی ویژه معمولاً برای کارمندان و همکاران یک شرکت جاسازی و فرآوری می گردد. عمر به کارگیری آن طولانی و در صورت استفاده برای مشتری، می تواند ساده تر و مختصر خرج تر تولید شود

HyperJuice: قوی‌ترین پاوربانک مجهز به USB-C دنیا

حدود یک ماه پیش در سایت کیک‌استارتر، پروژه جالب هایپرجوس (Hyperjuice) ایجاد شد. این پروژه تا به امروز حدود ۴ برابر بودجه موردنظر خود را کسب کرده؛ در حالی که هنوز سه هفته تا به اتمام زمان جمع‌آوری سرمایه باقی مانده است.

این پاوربانک، ظرفیتی معادل ۲۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (mah) داشته و دارای دو پورت USB-C (یکی ۱۰۰ وات و دیگری ۶۰ وات) و یک پورت USB-A (با خروجی ۱۸ وات) است. این پاوربانک هنگام استفاده از هر سه پورت حداکثر ۱۳۰ وات خروجی می‌دهد. دو پورت USB-C از Power Delivery 3.0 و پورت USB-A از Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کنند. این پاوربانک، تاییدیه‌های مربوط به حمل در سفر‌های هوایی را نیز دریافت کرده‌ است.

هایپر جوس / hyperjuice

با این پاوربانک می‌توانید یک لپتاپ بزرگ (مثل مک بوک پرو ۱۵ اینچی)، یک لپتاپ کوچک یا تبلت (مثل مک بوک ۱۲  اینچی، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی) و یک گوشی (مثل آیفون) را هم‌زمان شارژ سریع کنید. پاوربانک یادشده، همچنین قابلیت شارژ دوربین‌های عکاسی، دوربین‌های ورزشی گو پرو(GoPro)، هدفون‌ها، اسپیکرها، هدست‌های واقعیت مجازی، نینتندو سوییچ و حتی پهپادها را نیز دارد. این پاوربانک تنها پاوربانک با توانایی تامین انرژی Wacom MobileStudio Pro شانزده اینچی است که ۱۰۰ وات انرژی نیاز دارد.

مدلAnker PowerCore+ PDHyperJuiceOmnicharge 20 USB-C
ظرفیت (mah)۲۶۸۰۰۲۷۰۰۰۲۰۱۰۰
بیشترین خروجی USB-C (وات)۳۰۱۰۰۶۰
بیشترین ورودی USB-C (وات)۲۷۱۰۰۴۵
زمان لازم برای شارژ کامل (ساعت)۴.۵۱۳
تعداد پورت‌های USB-C۱۲۲
قابلیت استفاده هنگام شارژخیربلهخیر
قیمت (دلار)۱۲۹.۹۹۱۴۹۱۹۹

مقایسه HyperJuice با پاوربانک‌‌های مشابه

شارژ کامل این پاوربانک از صفر تا صد، حدود یک ساعت زمان می‌برد. ضمناً حین شارژ می‌توانید از آن خروجی بگیرید. این پاوربانک تنها ۵۵۰ گرم وزن دارد. جنس بدنه از آلومینیوم باکیفیت است. انتظار می‌رود این محصول به زودی و با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار عرضه شود.

هایپر جوس / hyperjuice

مشخصات فنی این محصول را به‌طور خلاصه می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • ظرفیت: ۲۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت/۱۰۰ وات
  • رابط‌ها: 100W USB-C Power Delivery 3.0 / 60W USB-C Power Delivery 3.0 / 18W USB-A Qualcomm Quick Charge 3.0
  •  خروجی‌های مربوط به پورت ۱۰۰ واتی: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A, 20V/5A
  •  خروجی‌های مربوط به پورت ۶۰ واتی: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A
  •  خروجی‌های مربوط به پورت ۱۸ واتی: 3.6V~12V, Max 18W
  • حداکثر توان خروجی: ۱۳۰ وات
  • حداکثر توان ورودی: ۱۰۰ وات
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل: بین ۱ تا ۱.۵ ساعت
  • بازده DC/DC: تا ۹۸٪
  • دمای دستگاه: ۰ الی ۴۵ درجه هنگام شارژ و ۲۰ الی ۵۰ درجه هنگام دشارژ
  • ملاحظات امنیتی: محافظت در برابر جریان/ولتاژ/دمای بیش از حد، اتصال کوتاه
  •  جنس بدنه: آلومینیوم
  •  ابعاد:  ۱۸۳.۲ ‍‍‍× ۷۷.۱ × ۲۱.۳ میلی‌متر
  • وزن: ۵۵۰ گرم

واکوم ۳۵ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد

شرکت واکوم، پیشرو در فناوری قلم‌های نوری در سال ۱۳۶۲ (۱۹۸۳) در ژاپن تأسیس شد. واکوم که بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده قلم‌های نوری در جهان است وارد ۳۵‌-امین سال تأسیس خود شد. این شرکت ۳۵ سال خلاقیت‌، رهبری و پیشرو بودن را به همراه مدیران، همکاران و مشتریان خود جشن می‌گیرد. در این جشن شرکت جهت تشکر از مشتریان وفادار و خلاق خود پیشنهاد‌ها و فرصت‌های خرید خوبی ارائه داده است.

واکوم اولین شرکت ارائه دهنده‌ی ایده قلم‌های نوری و شرکت پیش‌گام در این زمینه بود. می‌توان گفت هنوز هم قلم‌نوری بهترین ابزار برای بیان خلاقیت بشر است. نوبوتاکا ایده مدیرعامل شرکت واکوم می‌گوید:

هدف ما این است که خلاقیت را به کمک قلم‌های نوری خود در سراسر جهان گسترش دهیم. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و آی‌تی، ما سعی‌ می‌کنیم که با ترکیب تجارب خود با تکنولوژی جدید بهترین قلم‌های نوری سه بعدی و پیشرفته جهان را تولید کنیم.

نوبوتاکا در ادامه توضیح داد در حال حاضر واکوم به عنوان رهبر تکنولوژی ابزار حرفه‌ای برای هنر و طراحی، به دنبال یافتن راه‌کارهای جدید در زمینه‌ی واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) جهت ایجاد یک محیط کاری حرفه‌ای‌تر است.

وکوم(wacom)

در اوایل دهه‌ی ۶۰ (هشتاد میلادی) که رایانه‌ها سنگین بودند و فضای زیادی را اشغال می‌کردند و از قابلیت کاربری آسان و ساد‌ه‌ای برخوردار نبودند، شرکت واکوم به منظور رفع این مشکل و پر کردن این شکاف بین کاربران و رایانه‌ها، شروع به ایجاد ابزاری فراتر از صفحه کلید و ماوس کرد؛ یعنی طراحی یک دستگاه ورودی خلاقانه‌ با کاربری آسان. به این ترتیب اولین قلم و لوح دیجیتالی واکوم مبتنی بر فناوری EMR ساخته شد. نام واکوم، ترکیبی از واژگان ژاپنی «وا» به معنی هماهنگی و «کوم» برای رایانه است.

حال واکوم در ۳۵-امین سالگرد تولد خود، به نشانه‌ی تشکر از همکاران، متخصصان و مشتریان خود تخفیف‌ها و پیشنهاد‌های فروش خوبی ارائه داده است. به عنوان مثال قیمت تک‌فروشی سری سینیتیک پرو ۱۳ واکوم برابر است با ۸۵۹.۹۰ یورو یا ۷۸۹.۹۹ پوند. ( قیمت قبلی دستگاه ۱۰۹۹.۹۰ یورو یا ۸۹۹.۹۹ پوند بوده است.) سینیتیک پرو از قابلیت اتصال به کامپیوتر و مک برخوردار است و بهترین تجربه کار با قلم واکوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سری همچنین یک نمایشگر ۱۳ اینچی خیلی نازک و سبک و قابل حمل دارد.

وکوم(wacom)

واکوم تمرکز ویژه‌ای نیز روی سری اینتوس برای مبتدیان و علاقه‌مندان داشته است. این تبلت و قلم هر چیزی که کاربران برای خلاقیت به آن نیاز دارند مانند نرم‌افزارهای پیشرفته برای طراحی دیجیتال و ویرایش نقاشی و عکس، برایشان فراهم می‌کند.

این شرکت همچنین قیمت تک‌فروشی چندین مدل از سری موبایل استدیو پرو را نیز کاهش داده است. این سری با قلم منحصر به فرد خود این امکان را فراهم می‌کند که در هر مکانی از موبایل خود به راحتی برای ایجاد طرح‌های خلاقانه استفاده کنند. هنرمندان، طراحان و همچنین دانشجویان و متخصصان جوان در حال حاضر می‌توانند از ۳۰۰ یورو تخفیف ارائه شده برای مدل‌های پیشنهادی استفاده کنند. 

وکوم(wacom)

متخصصان، هنرمندان جوان وافراد علاقه‌مند، واکوم را به عنوان شریکی برای خود می‌بینند و می‌دانند که ابزارها و راه‌حل‌های خوبی را جهت حمایت از آرزوهای خلاقانه آن‌ها فراهم می‌کند. چشم‌انداز واکوم همواره این بوده است که مردم و تکنولوژی را به هم نزدیک‌تر کند. فائیک کارا اوغلو، معاون اجرایی واحد تجاری واکوم می‌گوید:

در طول ۳۵ سال گذشته این دیدگاه سبب شده است که ما بهترین تولیدکننده قلم نوری در جهان باشیم. ما افتخار می‌کنیم که در جامعه‌ای که خلاقیت در آن حرف اول را می‌زند نقش داشته باشیم و از محصولات ما برای ایجاد هنرهای هیجان‌انگیز دیجیتال، فیلم‌ها، جلوه‌های ویژه، مد و طراحی استفاده می‌شود. به تمامی دوستان و مشتریان خود این قول را می‌دهیم که هم‌چنان به ارائه تکنولوژی جدید و راه‌‌کارهایی بهتر برای تبدیل جهان به یک مکان خلاقانه ادامه خواهیم داد.

وکوم(wacom)

خلاصه‌ای از ۳۵ سال فعالیت شرکت واکوم

۱۹۸۳: شرکت واکوم در سیتامای ژاپن تأسیس شد.

۱۹۸۴: معرفی اولین تبلت گرافیکی و تکنولوژی دیجیتایز ، نمونه‌ای اولیه از تمام قلم‌های دیجیتال واکوم.

۱۹۸۸: نرم‌افزارهای ادوبی فتوشاپ و کورل روی تبلت‌ها نصب شدند

         - شرکت‌های نایک و فراری شروع به طراحی دیجیتال در تبلت‌های واکوم کردند.
         - شرکت واکوم گسترش یافت و دفاتری را در اروپا و آمریکا راه‌اندازی کرد.

۱۹۹۱: شرکت دیزنی برای ایجاد طرح‌های جانوران و همچنین طرح‌هایی با ظرافت زیاد شروع به استفاده از تکنولوژی واکوم کرد.

        - مدیر فناوری ارتباطات آمریکا اولین امضای دیجیتالی تاریخ را با قلم واکوم انجام داد.

۱۹۹۳: فیلم جنگ ستارگان قسمت‌های اولیه را با استفاده از فناوری واکوم به صورت دیجیتال بازسازی کرد.

۱۹۹۸: واکوم سری اینتوس از تبلت‌های دیجیتال را رونمایی کرد.

۱۹۹۹: در ایجاد جلوه‌های ویژه فیلم هری پاتر از محصولات واکوم استفاده شد.

۲۰۰۲: واکوم سری سینیتیک تبلت‌ها و قلم‌های نوری خود راه‌اندازی کرد.

۲۰۰۷: واکوم برند تجاری بامبو را برای دست‌یابی به مشتریان بیشتر راه‌اندازی کرد.

        - محصولات خلاق و حرفه ای واکوم به طور گسترده‌ای در هنر دیجیتال، تصویر، فیلم‌ها، جلوه‌های ویژه، مد و طراحی محصول مورد                    استفاده قرار می‌گیرد.

۲۰۱۰: واکوم، روش امضای دیجیتالی را برای سریع‌تر شدن تعاملات کاری معرفی کرد.

۲۰۱۳: واکوم، سری اینتوس‌پرو را برای افراد حرفه‌ای و خلاق معرفی کرد.

        - واکوم، سری اینتوس را برای افراد جوان و مبتدی معرفی کرد.
        - واکوم با قلم سری سینیتیک کامپونیون خود وارد دنیای تلفن‌های همراه شد.

۲۰۱۴: واکوم زبان WILL Ink Layer را به عنوان استاندارد صنعت معرفی کرد.

۲۰۱۵: اسمارت پد‌های بامبو، مرز بین نوشته‌های روی کاغذ و ذخیره آن‌ها در فضای دیجیتال را کم می‌کند.

۲۰۱۶: از سری موبایل استدیو پرو جهت راحتی کار طراحان و عکاسان حرفه‌ای با پشتیبانی کامل از برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و ایلوستر رونمایی شد.

        - سری جدید تبلت سینیتیک پرو با صفحه نمایش ۱۳ و ۱۶ اینچی و وضوح تصویر 4k معرفی شد.

۲۰۱۷: واکوم سری دیگری از قلم‌های خود به نام اینتوس پرو را معرفی کرد.


لوازم جانبی هواوی میت 20 معرفی شدند

رویداد ویژه‌ی ماه اکتبر هواوی بالاخره برگزار شد. چینی‌ها در طول این رویداد تمرکز ویژه‌ای روی پرچمداران سری میت ۲۰ داشتند و گوشی‌های میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ RS پورشه دیزاین را معرفی کردند. 

هواوی در جریان برگزاری رویدادش از تعدادی لوازم جانبی برای گوشی‌های سری میت ۲۰ هم پرده‌برداری کرد. یکی از این موارد، قابی ویژه با ظاهری نه‌چندان جذاب است که می‌تواند از گوشی تا عمق ۵ متری آب، محافظت کند.

هواوی اعلام کرده است که گوشی‌های سری میت ۲۰ به استاندارد میراکست (برای انتقال محتوای تصویری از طریق وای‌فای) هم تجهیز شده‌اند؛ این شرکت برای کسانی که تلویزیون‌شان از این استاندارد پشتیبانی نمی‌کند، دانگلی مخصوص را به‌صورت مستقل عرضه می‌کند. دیگر لوازم جانبی معرفی‌شده برای Huawei Mate 20 شامل شارژر ماشین ۴۰ واتی، یک فیلیپ کاور، یک قاب والت، چندین قاب شیک و شارژر بی‌سیم هستند.


ایجاد شکاف روی صفحه نمایش برای بلندگو: پتنت جدید هواوی

بر اساس گفته‌های بخش طراحی پتنت دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده،هواوی در نظر دارد شکافی در صفحه‌نمایش ایجاد کند که خروجی اسپیکر گوشی هوشمند باشد. این طرح از آن جهت جالب است که انتظار می‌رفت اینگونه شکاف‌ها (شکاف‌های ایجاد شده در صفحه‌نمایش) برای دوربین‌های سلفی استفاده شوند (مانند آنچه پیش‌تر در پنل‌های Infinity-O سامسونگ یا تبلیغ گلکسی A8 دیده‌ایم).

پتنت هدفون هواوی

اما این پتنت حتی اشاره‌ای به دوربین سلفی ندارد. طرحی که اخیراً از هواوی پخش شده است، نمایانگر یک دوربین و اسپیکر در لبه‌ی بالایی صفحه‌نمایش است. پیش‌بینی می‌شد که حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده باشد، اما همانگونه که در تصویر می‌بینید، پتنت جدید منجر به انتقال حسگر اثرانگشت به پشت گوشی و زیر دوربین می‌شود. مشخص است که هواوی به طرح‌های جدیدی فکر می‌کند.

 اما چرا اینقدر تلاش برای بلندگوی تلفن هوشمند؟ بعضی از گوشی‌های هوشمند (مانند Mi Mix شیائومی) سعی کرده‌اند از بلندگوهای مبتنی بر مبدل فراصوت استفاده کنند تا اسپیکرها را پشت صفحه‌نمایش قرار دهند. اگرچه این کار در ابتدا باعث کاهش کیفیت صدا شد، اما استفاده از این چارچوب کیفیت صدایی عالی ارائه خواهد داد.