قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

روش رایگان برای افزایش سئو وب سایت

سئو (seo) یک استراتژی بازاریابی دوست داشتنی است ازاین‌رو رقابت در آن بسیار شدید است . منافع بشمار سئو (seo) در روبرو اشکالات کم شده است که شرکت ها و صاحبان سرمایه عموما از سئو (seo) کاربرد کنند .

یک باورداشت غلط در باره سئو (seo) این است که سئو (seo) گران است و کمپانی های بزرگ برای ان خرج می‌کنند. بله سئو (seo) می‌تواند برای تجارت‌های در سطح ملی و با رقابت تنگاتنگ گران باشد اما در کسب‌وکارهای متوسط هزینه توجیه‌پذیری دارد.

در واقع ده‌ها شیوه ساده وجود دارد که شما می‌توانید بدون هزینه سایت خود را در جستجوها قابل‌دسترسی کنید. در اینجا به هفده روش رایگان برای افزایش سئو وب سایت شما اشاره می‌کنیم:


1-از واژه ها کلیدی بهتری کاربرد کنید

سعی کنید از کلماتی کاربرد کنید که کمتر توسط دیگران به عنوان کلمه کلیدی کاربرد می‌شود. برای این پیشه می توانید از دو افزار Google Trends و Google’s Keyword Tool in AdWords استفاده کنید.


2-مطالب تکراری را حذف کنید

کنسول جستجوی گوگل معمولا مطالب تکراری را در سایت شما می یابد. برای درمان رتبه‌بندی سایت خود بهتر است از آوردن مطالب تکراری بپرهیزید.


3-رفع خطای 404

این خطابه معنی بن‌بست در جستجو است و هیچ‌کس بن‌بست را اخ ندارد. برای رفع این مشکل به کنسول جستجوی گوگل مراجعه کنید و از راهنمای 301 برای ترطرف کردن این مشکل سهم بگیرید. هفده شیوه افزایش بازدید پست های سایت و تارنما طراحی سایت 4-برای هر عنوان یک تگ منحصربه‌فرد بنویسید

هر صفحه باید تگ عنوان داشته باشدکه کمتر از 70 کاراکتر بوده و توصیف احسان از آن صفحه ارائه کند و از تگ‌های سایر موجود در سایت مجزا باشد.


5-برای هر صفحه یک روشنگری جامع بنویسید (meta description)

هر صفحه باید یک روشنگری 160 کاراکتری داشته باشد که استادانه تر صفحه را توصیف کند. این روشنگری گر چه ظاهرا در رتبه طراحی سایت شما تاثیر ندارد ولی نرخ کلیک سایت شما را بالابرده و این طریق سایت شما بهتر رتبه‌بندی مس شود. کوشش کنید توصیفات شما کم و منحصربه‌فرد باشد.


6-ساختار URL خویش را به طور کامل پاک‌کنید

URL شما باید نماینده‌ای از متن شما باشد مثل عنوان صفحه. در URL از واژه ها تصادفی و اعداد بهره‌گیری نکنید.


7-وبلاگ خود را مرتبا به‌روز کنید

Google به‌تازگی از الگوریتمی استفاده می‌کند مطالب به‌روز شده را اغلب می‌پسندد پس کوشش کنید مرتبا تارنگار خود را به‌روز کنید.


8-از رتبه‌بندی‌های H1، H2 و H3 در سرتیتر ها بهره‌گیری کنید

مطالب شما باید به طور بخردانه به زیر بخش‌هایی دسته شوند. این فرمایش به google کمک می‌کند لغایت محتوای شما را بهتر سازماندهی کند.


9-اضافه کردن لینک های داخلی

صفحات مرتبط در طراحی سایت خود را به یکدیگر لینک کنید. این کار به گوگل کمک می‌کند الی وابستگی بین صفحات سایت شما را بهتر دریابد. اگر سایت شما بر روی وردپرس پیمان دارد، پلاگین هایی هستی دارد که به‌طور خودکار این شغل را برای شما انجام می‌دهند . مثلا سئو (seo) Auto links.


10-تصاویر را بهینه سازی کنید

به تصاویر عنوان پسندیده بدهید. از Alt تگ‌های توصیفی استفاده و فرمت مناسبی برای آنها بهره‌گیری کنید.


هفده روش مجانی برای افزایش سئو وب سایت طراحی سایت

11-از منابع خارجی معتبر استفاده کنید

گوگل به لینک‌های شما به مراجع معتبر اهمیت می‌دهد. برای موثق و قابل اعتماد بودن مطالب در سایت خویش از مراجع معتبر و دقیق که مورد اعتماد گوگل و همچنین خوانندگان هستند استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.