قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قابلیت جدید توییتر: پیشنهاد آنفالوی حساب‌های کاربری

بااینکه اغلب کاربرهای توییتر، فهرست بلندبالایی از حساب‌های کاربری را فالو می‌کنند؛ اما معمولا کاربرها فرصت مرور بسیاری از حساب‌ها را پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل، این هفته توییتر به تست یک قابلیت پرداخته که پیشنهاد آنفالوی حساب‌‌هایی با بازدید کم را به کاربر می‌دهد. این تست در ابتدا توسط مت ناوارا رونمایی شد، در این تست، اسکرین‌شات یک پیغام نمایش داده شده است که فهرستی از افراد را برای آنفالو توصیه می‌کند.

توییتر در بیانیه‌‌ی ارسالی به Verge توضیح داده که هدف از این تست، کمک به کاربران برای حفظ محتوای مرتبط است و با این قابلیت، افرادی حذف می‌شوند که کاربر در حساب خود با آن‌ها تعاملی ندارد.

توییتر

در واقع این تست در تلاش است به این سؤال پاسخ دهد: در صورتی که کاربر با فهرست پیشنهادی آنفالو روبه‌رو شود، آیا افراد پیشنهادی را آنفالو می‌کند یا خیر.

البته توییتر هنوز اجرای این قابلیت را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. این قابلیت برای میکروبلاگرهای توییتر که تعداد زیادی فالوور دارند و اغلب با فالوورهای خود در ارتباط نیستند، خبر خوبی نیست. پیاده‌سازی گسترده‌ی این قابلیت آزمایشی می‌تواند نشانه‌ای بر آغاز رکود آمار فالوورها باشد؛ البته بعید نیست تا همین لحظه هم تعداد فالوورها به‌دلیل تغییر سیاست‌های ماه گذشته‌ی Twitter افت کرده باشد.

ZTE از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه‌ گوشی‌های 5G را آغاز می‌کند

ZTE در جریان رویداد IFA 2018 اعلام کرد که به ارائه‌ی «راهکارهای 5G برای دستگاه‌ها» متعهد است و هم‌اکنون در وضعیت توسعه‌ی این راهکارها قرار دارد. چینی‌ها مدعی هستند که در آینده، یکی از پیشگامان ارائه‌ی سرویس‌های 5G برای مصرف‌کنندگان خواهند بود و انتظار دارند که دستگاه‌های موبایل 5G آن‌ها از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

زد‌تی‌ای از افرادی که هم‌اکنون در شهر برلین به‌سر می‌برند، دعوت کرد که تا برای مشاهده‌ی فناوری‌ 5G این شرکت به نمایشگاه IFA مراجعه کنند؛ چرا که ظاهرا چینی‌ها فناوری یادشده را در نمایشگاه برلین به‌نمایش در خواهند آورد. مسئولان ZTE می‌گویند که مهندسان این شرکت چندین سال است که در حال کاری روی فناوری 5G هستند، ضمن اینکه راهکار‌های 5G زد‌تی‌ای برای دستگاه‌ها مبتنی بر چهار فناوری اصلی هستند.

به‌گفته‌ی مسئولان ZTE، تعداد آنتن‌های موجود در دستگاه‌های 5G نسبت به دستگاه‌های 4G افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و این شرکت از چینش‌های متفاوتی برای کارگذاری چندین آنتن در دستگاه‌ها بهره خواهد گرفت. چینی‌ها برای بهبود عملکرد آنتن‌ها در باند‌ها مختلف، ترفند‌های شکل‌دهی پرتو و تنظیم هوشمند استفاده خواهند کرد.

راهکار دوم زد‌تی‌ای به معماری سخت‌افزار مورد نیاز برای فناوری 5G بازمی‌گردد. چینی‌ها می‌گویند که معماری جدیدی را با هارمونیک و مدوله‌سازی متقابل بهبودیافته در دستگاه‌های خود به‌کار خواهند گرفت. مهندسان چینی به‌عنوان راهکار سوم، الگوریتم هوشمندی را استفاده خواهند کرد که میزان مصرف انرژی گوشی هوشمند در سناریوهای مختلف را به‌صورت خودکار بهینه خواهد کرد. 

ZTE ادعا می‌کند که با بهینه‌سازی طراحی ساختار از طریق استفاده از مواد مختلف انتشار حرارت در کنار پایش بی‌درنگ دما، میزان انتشار حرارت را بهبود خواهد داد. در کنار موارد یادشده، ظاهرا چینی‌ها به‌دنبال مواردی همچون بهبود تراکم لایه‌ها (Stack Density) نیز خواهند بود. 

اکنون که این خبر را مطالعه می‌کنید، فناوری 5G با سرعت هرچه تمام در حال پیشروی است؛ اما احتمالا برای از راه رسیدن دستگاه‌‌های تجاری مبتنی بر این فناوری باید تا نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی به انتظار بنشینیم.

آیا گوگل می تواند متوجه تعداد بازدید های مستقیم ما شود؟

بله! همانطور که الکسا بدون هیچ آمارگیری روی سایت شما، ترافیک شما را متوجه می شود و حتی سطح خوشنودی کاربر، کلیک های داخلی یا همان Page View و Bounce Rate و میزان ماندگاری کاربران در سایت شما را تا حدودی متوجه می شود، گوگل هم می تواند بازدید ها و سطح خوشنودی کاربران سایت شما را تشخیص دهد. این کار از طریق وابستگی با Service Provider های جهانی انجام می شود و میزان Request ها به هر سایت از راه آنها، قابل رصد است که کاربران معمولی به جز سایت های خویش بدست آمارگیر ها، به چنین اطلاعاتی از سایت های دیگر دسترسی ندارند.
اشتباه رایجی که وجود دارد این است که بسیاری از وب مستران انگار می کنند صرفا افزایش بازدید سایت در گوگل در رتبه بندی سایت ها در نتایج گوگل کارساز است.در حالی که اینطور نیست.بلکه سیگنال های برند و رفتار کاربر در این موضوع از اهمیت اخص ای دارند که توسط بازدیدیار می توانید کل این موارد را با خرج مختصر تقویت کنید.

آیا افزایش ترافیک سایت به طور سر راست به شکل طبیعی با برندسازی پرهزینه یا خرید آن، به تنهایی کارساز است؟
خیر! اگر خرید بازدیدی که برای سایت شما سپریدن می شود یا توسط تبلیغات مفصل ای که کردید و باعث شهرت شما شده، برای شما برپایی شده، باید شروط ذیل را دار باشد الی در رتبه گوگل تک تک صفحات شما کارساز واقع شود.البته در هر چهره روی رتبه الکسای شما کارایی گذار است.
۱- خوشنودی کاربر حفظ شود.یعنی ماندگاری کافی روی همه تارنما شما توسط کاربر وجود داشته باشد و همینگونه روی صفحات درونی کلیک شود و صرفا اینطور نباشد که زمان ماندگاری در صفحه بسیار باشد
۲- بازدید بازگشتی داشته باشید.یعنی همه کاربران دائم New Visitor نباشند.بلکه در نخست ۱۰ درصد و پس از گذشت مدتی تا ۵۰ درصد Returning Visitor باشند.
۳- همزمان با ورودی گوگل با جستجوی برند شما باشد.طبیعتا وقتی کاربران زیادی شما را میشناند که مستقیما وارد سایت شما می شوند، عده زیادی هم نام برند شما را در گوگل جستجو می کنند و وارد سایت شما می شوند.پس بهتر است همهنگام با خرید بازدید مستقیم، افزایش ورودی گوگل با جستجوی برندتان داشته باشید.
۴- محتوای کافی برای هر صفحه از سایتتان داشته باشید و علاوه بر فاکتور های On-Page و رعایت اصل جداسازی صفحات به ازای هر Keyword، دیگر فاکتور های Off-Page را در سایت خود پیاده کنید.(آموزش لینک بیلدینگ در این لینک)

۲۹۰۰ فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد پست هستند؛ ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خرید آنلاین در سال ۹۴

حسین مهری، مدیرعامل شرکت پ‍ست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پست ایران مانند دیگر شرکت‌های دنیا در حوزه تجارت الکترونیک سرمایه‌گذاری کرده است، گفت:

در حال حاضر ۵۰ شرکت ارسال کالا طرف قرارداد شرکت پست هستند و ۲۹۰۰ فروشگاه نیز با این شرکت‌ها قرارداد دارند که توزیع مرسولات خریداری شده از درگاه آنها یا پست انجام می‌شود. از سوی دیگر سامانه خرید و فروش پست به نام EEBAZAR با اتصال حدود ۷۵۰ فروشگاه برای استان‌های مختلف راه اندازی شده است. براساس بررسی‌های صورت گرفته در ۸ ماهه‌ی نخست امسال ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خرید از درگاه پست انجام و ارسال شده است که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌‌دهد.

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت پست، ارزش کالاهای خریداری شده از فروشگاه‌های اینترنتی در هشت ماه ابتدایی امسال حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود که در این زمینه نیز نسبت به سال قبل رشد ۳۰ درصدی داریم.

بر اساس گزارش حسین مهری، مردم می‌توانند به فروشگاه‌های طرف قرارداد پست اعتماد کنند، چرا که خرید آنلاین این فروشگاه‌ها از درگاه شرکت پست انجام شده و شرکت پست کالای مورد نظر را به خریدار می‌رساند. با این حال اقدامات جدیدی را برای اجرا در نظر داریم تا به کیفیت خدمات و اعتماد سازی مردم به این سرویس، بیافزاید.

از آنجا که فروشگاه‌های آنلاین ملزم به دریافت نماد اعتماد یا همان ENAMAD از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، حدود ۶۲۰ فروشگاه که نتوانستند این نماد را دریافت کنند، توسط پست از لیست فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد خارج می‌شوند. در عین حال فعالیت ۵۰ فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد پست نیز که کالای تقلبی به فروش رسانده بودند به حالت تعلیق درآمده‌اند.

راهنمای خرید سرویس اینترنت ADSL با سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه

یکی از مقدمات مورد نیاز برای خرید سرویس‌های اینترنت برآورد سرعت مورد نیاز و میزان حجمی است که در روز مصرف می‌کنیم. برای این کار هر کاربر باید سطح نیازهای خود را بسنجد و در نظر داشته باشد که حجم مصرفی اینترنت تنها میزان دریافت یا دانلود نیست و علاوه بر این رقم باید حجم ارسال یا آپلود را در نظر گرفت.

در سرعت‌های چون ۴ مگابیت بر ثانیه میزان دسترسی اتوماتیک برنامه‌ها به اینترنت می‌تواند میزان ترافیک مصرفی شما را بسیار بالا ببرد. با اطلاع داشتن از این موضوع باید سرویسی را برای اینترنت خود استفاده کنید که در طول ماه با مشکل تمام شدن ترافیک روبرو نشوید.

ضمن اینکه باید توجه داشت که برنامه‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی به تناسب استفاده از عکس، ویدیو و فایل مصرفشان بالا می‌رود و می‌توانند به پرمصرف‌ترین اپلیکیشن دارای دسترسی اینترنت تبدیل شوند.

پس برای انتخاب سرویس باید دقت بیشتری کنید. برای دسترسی به اینترنت کاربران اینترنتی بر اساس حجم را به سه دسته ترافیک کم، ترافیک متوسط و پر ترافیک تقسیم کرده‌ایم تا به آنها سرویس‌های ۴ مگابیت بر ثانیه‌ای را پیشنهاد دهیم. پس معیار اصلی انتخاب سرویس‌های اینترنت پرسرعت دارای محدودیت ترافیکی ترافیک مصرفی کاربران است.

سرویس‌های ترافیک کم

برای کاربران کم مصرف در اپراتورهای اینترنت کشور، مصرف ماهانه یک تا ۵ گیگابایت ترافیک در نظر گرفته شده است. سرویس‌های ترافیک کم با سرعت ۴مگابیت بر ثانیه را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

این سرویس‌ها برای خانه‌هایی با بیش از ۳ کاربر و کاربرانی که فیلم و آهنگ دانلود می‌کنند، مناسب نیست.
نام شرکتترافیک ماهانهقیمت(تومان)تخفیف افت مصرف
آسیاتک۲ گیگابایت۲۲/۹۰۰۲ تا ۸ صبح نیم بها
آسیاتک۴ گیگابایت۲۵/۹۰۰۲تا۸صبح نیم بها
شاتل۴ گیگابایت۳۵/۱۵۰۱ تا ۸ صبح
داتک۳ گیگابایت۲۳/۲۸۰۲ تا ۶ صبح ۹۰ درصد و ۶ تا ۸ صبح ۷۵ درصد رایگان
داتک۵ گیگابایت۳۳/۹۰۰۲ تا ۶ صبح ۹۰ درصد و ۶ تا ۸ صبح ۷۵ درصد رایگان

 

سرویس‌های ترافیک متوسط

برای کاربرانی که مصرفشان نه زیاد است و نه کم، پیشنهاد می‌شود حجم‌های ۶ تا ۱۰ گیگابایتی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت را خریداری کنند. سرویس‌های اینترنت سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه با ترافیک متوسط شرکت های ارائه دهنده ADSL را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

این سرویس‌ها به دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود.
 
نام شرکتترافیک ماهانهقیمت(تومان)تخفیف افت مصرف
آسیاتک۶ گیگابایت۳۱/۹۰۰۲ تا ۵ صبح نیم بها و تا ۸ صبح رایگان
آسیاتک۱۰ گیگابایت۳۹/۹۰۰۸تا۱۰صبح رایگان
پیشگامان۱۰ گیگابایت۴۷/۹۶۰ندارد

 

سرویس‌های پرترافیک

کاربرانی که مصرفشان زیاد است، می‌توانند سرویس‌های ۴ مگابیت برثانیه که ترافیک مصرفی‌شان بالای ۱۰ گیگابایت است را خریداری کنند. در جدول زیر این سرویس‌ها نمایش داده شده‌ است.

این سرویس‌ها برای بازی‌آنلاین، خانواده‌هایی با کاربران متعدد و دانلود فیلم و موسیقی پیشنهاد می‌شود.
 

نام شرکتترافیک ماهانهقیمت(تومان)تخفیف افت مصرف
آسیاتک۳۰ گیگابایت۸۴/۹۰۰۲ تا۸ صبح رایگان
آسیاتک۶۰ گیگابایت۱۳۳/۹۰۰۲ تا۸ صبح رایگان
آسیاتک۱۰۰ گیگابایت۱۹۸/۹۰۰۲ تا ۸ صبح رایگان