قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

زبان سئو چیست

بازدیدکنندگان چگونه جستجو می‌کنند؟
بیشتر سایت‌ها بدست جستجوی کسان در موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو، بینگ و … پیدا می‌شوند. مثلا شما به تعقیب نرم اسباب برای گوشی اندرویدی خویش می‌گردید و چه بسا این واژه‌ها را جستجو خواهید نمود: برنامه اندروید، دانلود اپلیکیشن اندروید، دانلود نرم انگیزه ها اندروید. به این کلمات، عبارات کلیدی گفته می‌شود که نقش بسیار مهمی در سئو دارد.

طبق تجربه، اکثر بازدیدکنندگان بر روی چند لینک نخست صفحه اول نتایج جستجو کلیک می‌کنند و به بقیه صفحات مراجعه نمی‌کنند. پس بودن در صفحه اول می‌تواند خیلی مهم باشد.

گاهی شدنی است شماری از نتایج را در سمت راست و یا بالای دیگر نتایج جستجو ببینید. این‌ها نتایجی هستند که با پرداخت خرج برای تبلیغات در این مکان‌ها قرار گرفته‌اند. که معمولا اغلب از ۲ یا ۳ مورد نمی‌شوند.

 

 

سئو چیست
قرار دریافت در نتایج اول بر چه اساسی است؟
الگوریتم رتبه بندی موتورهای جستجو یک الگوریتم کاملاً سری است و کسی متعلق به آگاهی ندارد. اما، تکنیک‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می‌توانید عبارات کلیدی وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید لغایت سایت را در نتایج اولیه نمایش دهد. برای قرار اخذ سایت در نتایج نخست جستجو ابتدا باید بدانبد که سئو چیست و چگونه می‌توانید وب ایت خویش را سئو کنید.

سئو چیست و چرا باید تارنما خود را سئو کنیم؟
افراد به این علت وب سایت خویش را بهینه می‌کنند که کسب و کار خود را گسترش دهند و مشتری‌های جدید جذب کنند.

این روز ها بسیاری از کسب و کارها، فضای آنلاین را به عنوان گرد از فضاهای تعامل با مشتریان گزینش کرده‌اند. بسیاری هم فضای مجازی را تنها بستر کسب و کار خویش برگزیدن کرده‌اند.شما با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مطمئن می‌شوید که بازدیدکنندگان شما را در فضای آنلاین پیدا خواهند کرد.

نکته: شما می‌توانید به کمک سرویس رایگان Google Analytics به سادگی آمارگرفتن بازدید، لینک‌های ورودی، صفحات بازدید شده، مدت سررسید سپری شده در وب سایت و بسیاری از امکانات سایر را کنترل نمایید.
انتخاب کلمات کلیدی
کلمات کلیدی، هدایت کننده بازدید کنندگان به وب سایت شما هستند. بعد گزینش آنها نخستین گام در بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو است. این تقسیم مهم‌ترین و برخی مواقع سخت‌ترین قسمت SEO است.

رقابت زیادی بر سر کلمات کلیدی در اینترنت هستی دارد. ارتقا رتبه سایت در برخی از واژه ها کلیدی برخی مواقع نشدنی-ناشدنی است. چون حجم گسترده‌ای از بازدیدکنندگان آن واژه ها را در اینترنت جستجو می‌کنند. بعضی از وب سایت‌های بزرگ، سرمایه گذاری بزرگواری بر روی سئو کردن آن کلمات اتمام داده‌اند. ولی اگر رقبای زیادی در منطقه سوداگری شما وجود دارد، قرار گرفتن در بین ۵۰ نتیجه اول، کاری مشکل است. ولی شما با برگزیدن واژه ها کلیدی کمی متفاوت و ویژه تر یعنی کلماتی که ملت ممکن است کمتر آنها را جستجو کنند می‌توانید شانس خود را در قرارگیری در صفحات نخست افزایش دهید.

سئو چیست
بازدیدکنندگان چه چیزی جستجو می‌کنند؟
اولین گام در برگزیدن واژه ها کلیدی این است که فکر کنید می‌خواهید بازدید کنندگان با جستجوی چه کلماتی به وب سایت شما برسند. بهتر است پیش از انتخاب کلمات، آن‌ها را جستجو کنید تا وضعیت کنونی آن‌ها را در نتایج ببینید.

نکته:‌ قابلیت پیشنهاد اتوماتیک گوگل ابزاری در دسترس برای ایده گرفتن درباره‌ی عبارات مرتبط با آن کلماتی است که مخاطبان تا به حال جستجو کرده‌اند.

از عبارات خیلی عمومی کاربرد نکنید. فرض کنید که شما منظور دارید برای سایتی با جستار اپلیکشن اندروید، واژه “دانلود موبایل” را سئو کنید. شدنی است فکر کنید واژه احسان است. ولی اینطور نیست. واژه ها کلیدی باید خاص‌تر باشند. پس به جای آن بهتر است از عبارات پایین کاربرد کنید:

دانلود بازی اندورید، دانلود نرم افزار اندروید، بازی اندروید، دانلود اپلیکیشن موبایل

نکات کلیدی:
از عبارات خیلی عمومی کاربرد نکنید. سعی کنید لغایت کران امکان واژگان ویژه تری برگزیدن کنید. مثلا اگر سایت یک هتل را می‌خواهید سئو کنید، واژه هتل برگزیدن مناسبی نیست. افزودن نام محل همانند هتل کیش، یا پسوندهای کاربردی مشابه ارزان، مجانی انتخاب بهتری است.
روی عبارات سایر حساب باز کنید. از عبارات مترادف استفاده کنید. به جای واژه هتل می‌توانید از کلمات جایگزین همانند اقامتگاه بهره‌گیری کنید.
در طولانی کردن عبارات زیاده روی نکنید. استفاده از عبارات طولانی به عنوان کلمات کلیدی از تاثیرگذاری و نیرو آنها می کاهد. حداکثر سه یا چهار واژه کافیست.
مطمئن شوید که کلمات کلیدی با سوداگری شما پیوسته هستند. سعی کنید کلماتی را که گزینش می‌کنید با تارنما شما بیشترین ارتباط را داشته باشند.
از کلمات مبالغه آمیز مثل فوق العاده، عالی و همانند این‌ها در کلمات کلیدی بهره‌گیری نکنید.
توصیه می‌کنیم که ادامه‌ی مطلب تعریف سئو را مطالعه کنید.

ما امیدواریم  که توانسته باشیم با ارائه این مطلب برای شما در پاسخ به این سوال که سئو چیست اطلاعاتتان را افزایش دیتا باشیم. در ضمن اگر تعاریف دیگری برای پذیرش به سوال سئو چیست دارید آن را در نظرات با ما در میانی بگذارید. گروه تیک‌تم آرزومند کامیابی شماست.

 

مطالب مرتبط:

آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس

اضافه کردن سایت وردپرس خویش به گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools)

افزونه جلوگیری از ورود اسپم ها به وردپرس

افزودن و توزیع فایل صوتی در وردپرس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.