قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین نحوه ی آدرس گذاری وب سایت از نظر سئو در گوگل

۵ . ۱ . ۱ . ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا
اولین چیزی که باید تغییر دهید تغییر ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان است. برای دسترسی به تنظیمات پیوند های گرد کافی است به سرنوشت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید. حالت قبل فرض تنظیمات پیوندهای یکی با id پست ذخیره شده است (?p=<postid>) اما من ترجیح می دهم آن را روی نام پست یا داخل یک پوشه درونی مثلا تارنگار نوشتجات اندوخته شود (/post-name/).

تنظیمات پیوندهای احد سئو سایت

در سرنوشت آخرین گزینه می توانید ساختار سفارشی برپایی کنید و اگر خواستید نوشته های شما به صورت پیش فرض تو یک فولدر مشابه تارنگار اندوخته شوند بس است از کد /%blog/%postname/  کاربرد کنید.


۵ . ۱ . ۲ . استفاده از www  در مقابل عدم بهره‌گیری WWW
خب شما باید فکر کنید که می خواهید سایت شما چطور می خواهید به نمایش درآید, به عنوان نمونه با www مثل   www.example.com  و یا ساده و بدون استفاده از www مشابه example.com . کافی است به سرنوشت تنظیمات عمومی سایت بروید و در سرنوشت تنظیمات وارد سرنوشت عمومی شوید و حالتی که می خواهید به نمایش دربیاید وارد کنید.

سئو و بهینه سازی سایت با تنظیم آدرس

همچنین اگر خواستید تنظیمات را در گوگل وبمستر تولز نیز سپریدن دهید بس است وارد آدرس سایت آن شوید و گستره ترجیحی را نظیم کنید برای پیدا کردن حوزه ترجیحی یا preferred domain می توانید ان را در ذیل تقدیر تنظیمات پیدا کنید.

سئو سایت وردپرس
و می توانید تنظیمات را به چهره زیر تغییر دهید.

 تعلیم کامل سئو سایت ادرس گوگل سرچ کنسول

۵ . ۱ . ۳ . واژه ها توقف
آخرین چیزی که شما در مورد پیوندهای یگانه برای درمان سئو سایت وردپرس انجام دهید، این است که واژه ها توقفی را از ادرس سایت حذف کنید. کلماتی همانند “از” , “و” و در حالت انگلیسی مانند “A”، and “” و غیره . در نسخه های ۱٫۱٫۶ و بالاتر افزونه یاست سئو به چهره قبل فرض این پیشه چهره می گیرد. و آدرس های شما از حالت زشتی به صورت ساده تبدیل می شود.
البته باید دقت داشته باشید اگر آدرس های قبلی شما با واژه ها زاید تنظیم شده و شما با آن آدرس لینک گرفتن کرده اید بهتر است با به کارگیری ریدارکت آن ها را به آدرس اصلی تان هدایت کنید.


۵ . ۲ . بهینه سازی عناوین شما برای سئو وب سایت
تگ عنوان جزو مهمترین عوامل پیمان دریافت شما در صفحه نخست گوگل است که توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار می‌گیرد و به آنها می‌گوید سایت شما آن صفحه مورد عقیده در ارتباط با چه چیزی هست.  در نسخه ‌های قدیمی تر وردپرس به طور پیش فرض به عنوان ” نام وبلاگ نام ” یا ” عنوان پست ” نمایش داده می‌شود ولی برای کسب رتبه بهتر است آن را تغییر دهید الی تارنما شما بتواند رقابت کند و در صفحه نخست گوگل نما شود اما لازم است این نکته را  مدنظر داشته باشید که برای هر صفحه بیشتر از یکبار آن را بکار نگیرید.
برای تغییر تگ عنوان من پیشنهاد می‌کنم از بهترین آموزش سئو وردپرس رایگان و Yoast seo برای آنالیز سئو سایتتان به کار ببرید.
برای تنظیمات عنوان دو نکته را دلخواه داشته باشید:
•    موتورهای جستجو به کلماتی که در ابتدای عنوان پیمان می گیرند وزن اکثریت می دهند ، طوری که اگر واژه ها کلیدی خویش را در نزدیکی شروع عنوان صفحه استفاده کنید به شکیبیدن زیاد رتبه بهتری کسب می کنید
•    افراد اثناء مواجه شدن با صفحه نتایج جستجوی گوگل برای نخستین بار آغاز به اسکن نتایج می کنند و اگر کلمات کلیدی شما در ابتدای عنوان نما شود نتیجه بهتری دارد و اغلب شایستن دارد که روی لینک شما کلیک شود.


۵ . ۲ . ۱ . چطور عنوان ها را با استفاده از افزونه یاست سئو چک کنیم
دو دسته در این افزونه وجود دارد که می توانید عنوان ها را مهار کنید. اول از همه بعد از نصب و پرکار سازی این افزونه شما می توانید در پنل وردپرس به سرنوشت سئو بروید و این تنظیمات را انجام دهید. از قسمت  سئو وارد تقسیم عنوان ها و متاها بروید در انجا سرنوشت مختلف برای تنظیمات صفحه را تماشا می کنید.
در قسمت پست ها الگوی عنوان را به چهره پیش فرض با عبارت پایین را می بینید

سئو عنوان در گوگل

که در تقدیر مدل (اروپایی) می توانید آن را تغییر دهید. توصیه ما این است که تنها دو قسمت اول ان را باقی بگذارید و بقیه را منزه کنید (%%title%% %%page%%)
(%%%%sep علامت جداکننده است که در برگه نخست آن را تماشا می کنید و می توانید آن را تغییر دهید.

تنظیمات آدرس و سئو سایت وردپرس


۵ . ۲ . ۲ . تعلیم شخصی سازی عنوان ها برای سئو کردن سایت
روشی که در بالا اشاره کردیم حالت پیش فرض است برای سئو کردن عنوان های هر صفحه و یا نوشته سایت بصورت سفارشی و یا مد نظر نیز می توانیم عمل کنیم. کافی است به سرنوشت انتهای هر نوشته یا صفحه مراجعه کنید و چکیده آنالیز سئو نوشتار یا صفحه باره نظرتان را با افزونه سئو yoast seo رسیدگی کنید.

آنالیز سئو و بررسی بهینه سازی

اگر ویرایش اسنیپت را بزنید وارد قسمت تنظیمات سئوی عنوان سایت می شوید. در حالت پیش فرض شما همان چیزی را می بینید که در الگوها تنظیم شده بود که میتوانید ان را نادیده بگیرید و به دلخواه عنوان را مجدد بازنویسی کنید.

آموزش بهینه سازی و سئو سایت عنوان سایت

زیر عنوان یک نوار وجود دارد که نشانه دهنده تعداد کاراکترهای عنوان است و در صورتی که بیشتر از محدوده مجاز شود علامت سبز رنگ ان قرمز می گردد.
برای داشتن عنوان سایت بهینه رعایت موارد پایین مهم است:
•    نباید درازا عنوان شما اغلب ۶۵ کاراکتر گردد
•    دقت داشته باشید برای سئو و بهینه سازی سایت در گوگل بهتر است دائم از کلمات کلیدی تان در عنوان کاربرد کنید
•    عنوان را طوری بنویسید که افراد ترغیب شوند روی لینک شما کلیک کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.