قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 35

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انواع هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

هدایای تبلیغاتی یک تصویر اولیه و پایدار از خدمات شما بر ذهن کاربران ایجاد می‌کند و اثری ماندگار نسبت به دیگر روشهای تبلیغات خواهد داشت. بسیاری از شرکت ها پیش از ارائه خدمات خویش نمونه ای از محصولشان را به صورت رایگان به مشتریان عرضه می‌کنند. همه افراد دریافت هدیه را برادر دارند و به همین علت برای یکبار هم که شده از آن کاربرد می‌کنند و اگر از محصول خوشنود باشند نسبت به خرید تعبیه مجدد آن اقدام می‌کنند. ما می دانیم که مشتریان اعلان های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خویش نگه نمی‌دارند اما هدیه تبلیغاتی مثل یک جاکلیدی کوچک یا پیکان مموری… که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده می تواند در تمام طول سنه  در اختیارشان قرار گیرد. به راستی به کمک هدایای تبلیغاتی  می‌توان با مخاطبان و مشتریان خفته بستگی داشت و با هزینه ای اندک در جذب کارساز مشتری قدم برداشت. هدایای تبلیغاتی برند شما را ایجاد کرده و خدمات شما را به نمایش می‌گذارد. به راستی یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند سفیرا برند و خدمات شما در دستان مشتریان و کاربرانتان باشد و توانایی های شما را در ذهن کاربران ماندگار کند.   

انواع هدیه تبلیغاتی

خودکار، روان نویس و جاسوئیچی تبلیغاتی: این دو گونه از ارزانترین و کهنه ترین هدایای تبلیغاتی هستند که تا مدتی در دست مشتری باقی می ماند و بعد از آن بعید انداخته می شود. بیشینه موعد استفاده از آن یکسال می باشد اما برای تبلیغات کوتاه مدت، تبلیغ در نمایشگاه ها و تحویل به عموم  بسیار مناسب است و می نا بصورت گسترده فرآوری سپریدن داد.

نمونه ی جاسوئیچی تبلیغاتی MDF را در اینجا مشاهده کنید:

لیوان، کیف دستی، زمان و ساعت: هدایای تبلیغاتی مناسب فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که اغلب به مشتریان مقاوم تقدیم می شود. این مشتریان که قبلاً هم از شما خرید کردند، شما را با این هدایا به یاد خواهند داشت. بیشینه سررسید کاربرد ی این هدایا سه سال است.

هدیه تبلیغاتی تندیس و کیف: پسندیده سرنوشت و تشکر و کنگره ها و جشنواره ها می باشد.

هدیه تبلیغاتی پیکان مموری: فلش مموری در دو نوع معمولی و سفارشی جهت هدیه یه مشتریان می باشد. پیکان های معمولی مانند کل ی پیکان مموری های موجود در بازار است که اطلاعات کمپانی روی آن حک می شود و پیکان مموری سفارشی در قالب های خاص به شکل لوگوی شما قابل جاسازی است. مثال ی فلش های سفارشی را در اینجا تماشا نمایید.

عمر به کارگیری این هدایا طولانی مدت است و هدیه ای ماندگار خواهد ماند به شرطیکه با کیفیت و حافظه ی خوب باشد و نه همانند فلش مموری های سفارشی که شرکت ها تنها برای کلاس کاری فرآوری می کنند و برایشان مهم نیست که مشتری یک روز استفاده می کند یا یک ماه!

ساعت و ست های چرمی و فلزی: از سری هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که کارخانه ها و شرکت های بین المللی برای مدیران شرکت های همکار خود در تعداد محدود تولید می کنند.

هدیه تبلیغاتی مالتی مدیا: کلیپ ها و سی دی های مالتی مدیا جهت شناسایی خدمات یک شرکت، فروشگاه و کارخانه تعبیه می شود و معمولاً در نمایشگاه ها به عموم  تحویل داده می شود

هدایای تبلیغاتی خاص: هدایای تبلیغاتی ویژه معمولاً برای کارمندان و همکاران یک شرکت جاسازی و فرآوری می گردد. عمر به کارگیری آن طولانی و در صورت استفاده برای مشتری، می تواند ساده تر و مختصر خرج تر تولید شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.